Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

Back on track (again!)

Av Neo C - 31 augusti 2009 17:34

Ja, jag veeet hur länge sedan det var. Jag har helt enkelt inte haft tid att blogga.

Jag är enormt lättretad. Dels för att en viss person är allmänt jobbig. Och dels för att jag inte får åka till Sthlm. <///////3

Jag tror att jag är kär.

Och jag borde gå omkring med varninsskylt.

Så att ni vet, klarar ni inte av en person vars humör liknar en berg&dalbana, nej. Dissa mig då.

För bådas skull.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Neo C - 2 augusti 2009 15:10

Europe på grönan 5e september. Längtar! ; ) Ska dit med Stella förmodligen. I vilket fall ska jag dit och glo som fan :3 Yay!   ...

Av Neo C - 2 augusti 2009 00:04

Fortfarande allmänt oaktiv. Förlåt!     Jag vet inte vad jag gör med mig själv - mot mig själv. Jag sitter inne framför datorn 24/7. Stalkar Miks blogg och bdb bara för att jag saknar sönder. Jag borde kanske sluta med detta? Det kommer inte förändra...

Av Neo C - 27 juli 2009 13:54

Jag har anledningar till att inte blogga. Jag pallar helt enkelt inte ibland för jag tänker inte sitta och beklaga mig över hur himla dåligt jag mår.   Är iallafall hundägare nu. Joey är jättegullig men ganska blyg.   Detta är allt jag tänker skriva...

Av Neo C - 18 juli 2009 02:27

Förlåt! Jag har inte skrivit på skitlänge nu!   Inte för att någon följer denhär skiten. Men ändå!   Vi har iaf bestämt oss för en liten pudel. Namnet blir helt klart Joey :) Det är en liten vit jävel, jag var ju inne på ljust aprikos förut. Men nu s...

Av Neo C - 9 juli 2009 17:28

Har seriöst inte haft tid att blogga. Eller, snarare ingen motivation. Hur många läser ändå lxm?   Spelar massa Nord och hänger endel på forum & Facebook.   Sök upp mig på Facebook, heter Neo Carrick.     Urgh. Nä, pallar inte skriva. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards