Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Neo C - 2 augusti 2009 15:10

Europe på grönan 5e september. Längtar! ; )

Ska dit med Stella förmodligen. I vilket fall ska jag dit och glo som fan :3

Yay!


Av Neo C - 2 augusti 2009 00:04

Fortfarande allmänt oaktiv. Förlåt!



Jag vet inte vad jag gör med mig själv - mot mig själv.

Jag sitter inne framför datorn 24/7. Stalkar Miks blogg och bdb bara för att jag saknar sönder. Jag borde kanske sluta med detta? Det kommer inte förändra något.

Kanske får jag aldrig återse henne? (Jag dör då. Dör.Dör.Dör tyvärr är det väl så det slutar? *sighs* antagligen)


Jag är allmänt otrevlig mot allt och alla. Sorry for that. Jag mår inte bra. Jag hugger till. Jag vill inte berätta om hur jag mår. Det slutar alltid förjävligt med era jävligt jobbiga predikor om hur fel jag har och blahblah.


Så vad gör jag på dagarna?

stiger upp framåt eftermiddan' checkar läget hos Joey.

Går in. KANSKE pressar i mig något att äta. Sitter framför datorn hela dagen. Går ut en runda med Joey eventuellt. Sitter sen hela kvällen och lyssnar på Imagine medans jag snyftar över Mik.

N0l!f3R.


Jag älskar Mik något otroligt.

Ingen orkar höra på hur mycket jag saknar och älskar henne.

Kanske Joey.

Kanske inte Mik själv ?

Jag är ju seriöst beroende av henne.

Hm.





You may say that I'm a dreamer - But I'm not the only one.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards